شرایط دریافت گواهینامه بین المللی

شرایط دریافت گواهینامه بین المللی

شرایط دریافت گواهینامه بین المللی شامل دو روش حضوری و آنلاین است. متقاضی باید مدارکی را ارائه دهد و هزینه هایی را پرداخت نماید.

گواهینامه بین المللی

آشنایی با شرایط دریافت گواهینامه بین المللی برای افرادی که در خارج از مرز های ایران قصد مسافرت و رانندگی دارند، ضروری است. در حال حاضر 196 کشور طبق قواعد و ضوابط بین المللی گواهینامه بین المللی صادر می کنند و عضو سازمان جهانی اتومبیلرانی هستند. این گواهینامه در تمامی کشور ها معتبر می باشد و دارنده آن قادر است با این گواهینامه در 196 کشور رانندگی کند. ایران نیز از جمله کشور هایی است که در داخل آن می توانید این گواهینامه را دریافت نمایید. گواهینامه بین المللی به هفت زبان ترجمه می شود و اگر گواهینامه داخل کشور را داشته باشید با ارائه مدارک قادر خواهید بود ظرف مدت یک هفته این گواهینامه را دریافت کنید. به عبارتی نیازی به آزمون مجدد رانندگی ندارید.

مراحل دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی

در ادامه مراحل و شرایط دریافت گواهینامه بین المللی را توضیح می دهیم. دریافت گواهینامه بین المللی به دو صورت حضوری و اینترنتی قابل دریافت است. دریافت گواهینامه بین المللی به صورت حضوری با مراجعه به یکی از شعب سازمان گردشگری و اتوموبیلرانی انجام می گیرد. شما باید مدارک مورد نیاز را که در ادامه ذکر می کنیم ارائه دهید و فرم مربوطه را به دو زبان فارسی و انگلیسی تکمیل نمایید. در این روش شما در سریع ترین زمان ممکن موفق به دریافت گواهینامه خواهید شد.

برای دریافت گواهینامه بین المللی به شکل غیر حضوری و آنلاین باید به سامانه فروش گواهینامه بین المللی مراجعه نمایید. پس از ثبت نام در این سایت، یوزرنیم و پسورد دریافت می کنید . در این مرحله مدارک مورد نیاز را باید آپلود کرده و فرم اعلامی را به دو زبان فارسی و انگلیسی تکمیل نمایید. در این روش هزینه ای نیز از شما دریافت خواهد شد. در انتها گواهینامه برای متقاضی از طریق پست یا مراجعه حضوری دریافت خواهد شد.

همان گونه که گفتیم جهت دریافت گواهینامه بین المللی هزینه و مدارکی نیز دریافت می گردد. میزان هزینه پرداختی بستگی به مدت اعتبار گواهینامه و نوع درخواست متقاضی دارد. مدارک مورد نیاز شامل کپی و اصل گواهینامه و پاسپورت، عکس، تکمیل فرم ها و پرداخت هزینه های مربوطه می باشد.

فروش اقساطی خودرو کارکرده در مشهد

فروش اقساطی خودرو کارکرده در کرج

فروش سریع خودرو در مشهد

فروش سریع خودرو در کرج

تعمیرگاه‌های مجاز در مشهد را چگونه پیدا کنم؟

تعمیرگاه‌های مجاز در مشهد را چگونه پیدا کنم؟

پیدا کردن تعمیرگاه‌های مجاز در مشهد، گاهی می‌تواند یک چالش حسابی و بزرگ باشد! بخصوص اگر شما به سرعت نیاز به پیدا کردن یک تعمیرگاه خوب داشته باشید، اما هیچ تعمیرگاه معتبری در دست و بال‌تان نباشد! دانستن این‌که کدام‌ تعمیرگاه‌های مشهد، مجاز و کاملا معتبر هستند؛ تضمین‌کننده‌ی سلامت خودرو و حتی خودتان خواهد بود. تعمیرگاه‌های مجاز، خدماتی باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. وفاداری و اصالت چنین ایجاب می‌کند تا تعمیرگاه‌ها از بهترین قطعات و لوازم درجه یک خود، بر روی خودروی مشتریان استفاده کنند. به همین جهت است که بسیاری می‌گویند تعمیرکارِ باوجدان، از یک تکه طلا هم باارزش‌تر است.

تعمیرگاه‌های مجاز در مشهد، به شما کمک می‌کنند تا سرویس مدنظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید. داشتن لیستی از این تعمیرگاه‌ها به شما کمک می‌کند تا در هنگام نیاز، به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. بعلاوه داشتن یک تعمیرگاه معتبر در چنته، ضامن سلامت خودتان هم خواهد بود! زمانی‌که یک تعمیرگاه، تخصصِ کامل را با اعتبار و وفاداری ترکیب نماید، خدماتی که شما دریافت می‌کنید بی‌نظیر خواهد بود. چرا که نه تنها از سلامت خودروی خود مطمئن خواهید بود، سلامت شما که قرار است سرنشین آن خودرو باشید هم تضمین خواهد شد.

 

 

چگونه باید یک تعمیرگاه خوب را انتخاب کرد؟

قطعا اولین شرطِ پیدا کردن تعمیرگاه‌های مجاز در مشهد، این است که آن تعمیرگاه با برند خودروی شما تطبیق داشته باشد. می‌توانید در این بین، از سایت‌های خرید و فروش خودرو در مشهد هم کمک بگیرید. چرا که این سایت‌ها معمولا مقالاتی هم در رابطه با تعمیرگاه‌های محلی مجاز و برتر به شما ارائه می‌دهند.

 

آگهی خودرو در کرج

سایت اگهی خودرو در کرج

فروش اقساطی خودرو در کرج

البته پیدا کردن تعمیرگاه‌های مجاز در مشهد که با برند تطابق دارند، کافی نیست. شما باید از عملکرد خوب و باکیفیتِ آن تعمیرگاه هم مطمئن باشید. بهترین راه برای اطمینان از این موضوع، پرس و جو از آشنایان، دوستان و خانواده است. البته که تعمیرگاه‌هایی که در سایت‌های خودروی مشهد توصیه می‌شوند، عموما همگی تخصصی و معتبر هستند. می‌توانید مجوزهای فعالیت تعمیرگاه مورد نظر را بررسی کنید و حتی یک بار جهت امتحان، از آن‌ها خدمات بگیرید. برند لوازمی هم که مورد استفاده قرار می‌دهند، می‌توان نشان از اعتبار آن فروشگاه باشد.

 

 

 

 

مزایای طراحی فضای سبز خانگی چیست؟

مزایای طراحی فضای سبز خانگی چیست؟

طراحی فضای سبز خانگی تاثیرات غیرقابل انکاری در زندگی بشر امروز به همراه دارد. بی شک همه ما نیاز به حضور در فضاهایی داریم که حس آرامش و لذت بردن از لحظات در کنار خانواده را برایمان به ارمغان بیاورد. با طراحی فضاهای سبز در خانه می توان از این فرصت ارزشمند برخوردار شد. مزایای طراحی فضای سبز خانگی موضوعی است که در این فرصت می خواهیم به آن بپردازیم.

 

آشنایی با مزایای طراحی فضاهای سبز در خانه

زیباتر شدن خانه از جمله آشکارترین مزایای طراحی فضای سبز خانگی است. طبیعتا زمانی که وارد یک فضای سبز می شویم اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می ‌کند زیبایی های محیط است. از سوی دیگر طراحی این فضاها نقش بسیار مهمی در کم شدن انواع آلودگی‌ های محیطی دارد. همان طور که می ‌دانید زندگی ماشینی آلودگی ‌های مختلفی را به بار می آورد. با طراحی یک فضای سبز زیبا در منزل می توان آلودگی هوا و آلودگی صوتی موجود در شهرهای پرجمعیت را کم کرد.

اجرای استخر

نگهداری فضای سبز

طراحی فلاور باکس

طراحی آبنما

طراحی فضای سبز

یکی از مزایای طراحی فضای سبز خانگی ایجاد حس آرامش و کاهش میزان استرس در افراد است. ایجاد فضای سبز می تواند تاثیرات مثبتی بر روح و روان ساکنین یک ساختمان گذاشته و کیفیت زندگی آنها را ارتقا دهد. مزیت دیگر اجرای فضای سبز در خانه آن است که گرمای محیط را به نحوی مطلوب کاهش می ‌دهد. خانه هایی که در آنها به طراحی و ایجاد فضای سبز توجه می شود از هوای خنک و دلپذیری برخوردارند.

لازم به ذکر است چنانچه فضاهای سبز به صورت همگانی مورد استفاده قرار گیرند اثراتی با عمق بیشتر را هم شاهد خواهیم بود. به عنوان مثال از تاثیرات اثر گلخانه ‌ای کاسته می ‌شود. همچنین باید به مواردی همچون ذخیره شدن انرژی، کنترل باد و... هم اشاره داشته باشیم.

 

 

مزایای طراحی فلاورباکس

مزایای طراحی فلاورباکس

طراحی فلاورباکس یکی از اقداماتی است که برای داشتن فضاهای زیبا و سرسبز انجام می ‌شود. فلاورباکس ها انواع گوناگونی از جمله فلاورباکس دیواری، فلاورباکس پنجره ‌ای، فلاورباکس پله ای و... داشته و در مکان ‌های مختلفی قابل استفاده هستند. طراحی انواع فلاورباکس مزیت هایی را برای ما به همراه دارد. مزایای طراحی انواع فلاورباکس را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

 

طراحی و ساخت فلاورباکس چه مزیت هایی دارد؟

اگر شما فضای مناسبی برای کاشت و پرورش انواع گل و گیاه نداشته باشید طراحی فلاورباکس نیازتان در این زمینه را به خوبی برطرف می ‌کند. شما به کمک مدل های متنوع فلاورباکس می ‌توانید فضایی را به کاشت گل ها و گیاهان مورد علاقه خود اختصاص دهید.

فلاورباکس ها را می توان در کنار یکدیگر قرار داد. به این ترتیب باغچه ای زیبا شکل می ‌گیرد که محیط را جذاب و تماشایی کرده و آن را شاداب و باطراوت می‌ سازد. فلاورباکس ها این قابلیت را نیز دارند که برای ایجاد حصارها و موانع مورد نیاز در فضاهای مختلف به کار گرفته شوند. مزیت دیگر فلاورباکس ثابت نبودن آن است. فلاورباکس برخلاف باغچه ها حالت ثابتی نداشته و به همین خاطر می توان محل قرارگیری آن را تغییر داد.

 

طراحی باغچه

محوطه سازی

طراحی آلاچیق

طراحی روف گاردن

طول عمر بالا یکی دیگر از مزایای طراحی فلاورباکس ها یا باکس های گل به شمار می ‌رود. در این رابطه باید یادآور شد فلاورباکس ها غالبا مقاومت زیادی دارند. در ضمن این را هم بدانید که طراحی فلاورباکس در ابعاد و اندازه های گوناگون امکان پذیر است. روشن است که وجود این تنوع هم جزو مزایای طراحی فلاورباکس به حساب می آید. این ویژگی موجب می ‌شود بتوان فلاورباکس ها را در دکوراسیون مکان های مختلف به آسانی استفاده کرد. ناگفته نماند فلاورباکس ها را می توان هم در فضاهای باز و هم در مکان های سرپوشیده قرار داد.